Briftryjger
Administrator
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Silesia Superior
|
Wysłany: Czw 15:02, 21 Maj 2015 Temat postu: Utraciłem farmę - co robić? |
|
|
Najważniejsze to wiedzieć, by rozpoczynając grę połączyć swoją farmę z Game Center (iOS) albo kontami Google lub Facebook. To ułatwi ewentualne odzyskanie konta.
Ponadto warto też mieć na uwadze, iż ładując na jedno urządzenie np. dwie farmy można utracić (kontakt z) jedną z nich. Dlatego rekomendowana jest gra jednego użytkownika na jednym własnym urządzeniu.
Zmieniając urządzenie i instalując grę, pojawi się pytanie czy chcesz rozpocząć nową grę czy też już posiadasz konto? Wówczas należy wpisać dokładną nazwę farmy lub dane konta i potwierdzić skasowanie aktualnej (ewentualnie nowo utworzonej farmy). Tym sposobem odzyskujesz dostęp do dotychczasowej farmy wraz z posiadanymi osiągnięciami.
Inna sprawa jeśli nie połączyłeś konta z powyższymi usługami. Pozostaje jedynie oficjalny Support zgodnie z informacją na stronie Supercell:
[link widoczny dla zalogowanych]
Krótko dla osób, które nie operują angielskim (niestety wiadomość do Wsparcia należy przesłać w zrozumiałym dla nich języku i to właśnie angielski - przykładowy szablon postaram się tu zamieścić dla osób, które nie operują j. ang., ale to w przyszłości):
1. Podać dokładną nazwę farmy (również ewentulanie nowej utworzonej).
2. Dokładny poziom farmy (również ewentulanie nowej utworzonej).
3. Nazwę Sąsiedztwa do którego przynależała farma.
4. Krótki opis okoliczności, na skutek których utracono dotychczasową farmę.
5. Powiadomić, czy urządzenie z którego wyślesz powyższą wiadomość ma być tym, na którym farma ma być przywrócona.
Wsparcie Supercell odpowie najszybciej jak to możliwe - powinno się udać, jeśli wszystkie info będą poprawne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Briftryjger dnia Czw 15:18, 21 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|